úterý, března 28, 2006

policejní zápisy

Pachatel zanechal na místě činu mnoho otisků, z nichž mu ale žádný nepatřil.

Po poučení uvádí jako tamtéž, dodává jako tamtéž a nic podstatného nedodává.

Konaným šetřením bylo zjištěno, že objem paní V.P. nedovoluje
vstoupit do kurníku bez jeho rozvalení, takže strany krádeží slepic
je její objem dostatečným alibi.

Pachatel odcizil ze zásuvky vedoucího nezjištěné množství
pětikorunových mincí v celkové hodnotě 300 Kč.

Nepamatuji si, že bych toho člověka už někdy viděl, a to mám skvělý
zrak,jen s tou pamětí je to horší.

Zastavili jsme rychle jedoucí auto, jenže málo, takže pokračovalo
dál v jízdě nepřiměřenou rychlostí.

Po několika dalších metrech zabočil sledovaný vpravo, což jsme
nepředpokládali a pokračovali dál rovně.

Služební pes sledoval stopu několik metrů a poté usnul.

Nasadil jsem mu pouta, a než jsem se vzpamatoval, utekl i s policejním psem.

Když jsem přijížděl domů, vjel jsem omylem do jiného dvora a
naboural do stromu, protože ho doma na tomto místě nemám.

Ten chodec váhal, kterým směrem se má vydat, a tak jsem ho přejel.

Když se mi stala nehoda, řídil jsem vůz už čtyřicet let a usnul za volantem.

Řekl jsem policii, že nejsem zraněný, ale když jsem si sundal klobouk, zjistil jsem, že mám frakturu lebky.

Nepřímou příčinou této nehody byl chlapík v malém autě s velkou hubou.

Před jízdou jsem požil alkohol v množství šesti velkých alkoholů, ale podotýkám, že zatáčku jsem přehlédl jen proto, že foukal dost silný vítr.

Když auto sjelo z cesty, vyhodilo mě to ven. Později mě našla v
příkopě toulavá kočka.

Ten chlap se potácel přes celou silnici. Než jsem ho srazil, musel
jsem několikrát prudce strhnout volant.

Telefonní sloup se rychle přibližoval. Snažil jsem se mu uhnout z
cesty, ale najednou mi narazil do předku auta.

Žádné komentáře: